Teenused

Täna Sa juba tead, et tehisintellekt loeb. Küsimus pole enam selles, kas seda kasutada, vaid kuidas seda teha nii, et see loob väärtust ja tähendust, kas Sa oled selleks valmis?

Õpi selgeks AI maailm ja säästa kuni 20 tundi kuus.

See on Sinu investeering tulevikku. 

Usun, et Sulle on need olukorrad tuttavad …

Sinu päevad täituvad korduvate aruannete ja e-kirjadega, samal ajal konkurendid katsetavad juba AI-lahendusi.
 
Sa tead, et AI võiks Su tööd lihtsustada, kuid selle kasutamine tundub nii keeruline ja riskantne. 

Vastus on tegelikult väga lihtne – õpi samm-sammult, kuidas tehisintellekt enda jaoks tööle panna.

Minu portfelli kuuluvad järgmised AI koolitusprogrammid:

  • AI kasutamise põhialused. Töötajad ja juhid, kes alles tutvuvad AI võimalustega. 
  • AI tööriistad praktikas – töötajad ja juhid, kes soovivad integreerida AI enda töövoogu. 
  • AI meistrklass – keskastme ja tippjuhid haridus- ja sotsiaalvaldkonnas. 
  • AI inspireerivad töötoad. 

Praktilised AI koolitusprogrammid

AI kasutamise põhialused

Kiirem ja loovam töökorraldus.

Koolitus aitab avastada, kuidas tehisintellekti abil säästa aega, luua sisukaid tekste kiiresti, koostada aruandeid ilma suurema ajakuluta. Osalejad õpivad, kuidas AI saab olla igapäevane abiline, sh ka toetada loovust ja koostööd. Osalejad katsetavad tööriistu, mis sobituvad just nende töökonteksti. Tehisintellekti võimalusi ja kasu selgitatakse läbi lihtsate näidete ja praktilise kasu. 

Osalejatel tekib julgus ja selgus, AI tööriistad muutuvad arusaadavaks. 

AI tööriistad praktikas

Integreeri AI teadlikult enda töösse – 95% osalejatest teevad osa oma tööst juba koolituse ajal.

Koolitus juhendab kasutama valdkonnapõhiseid AI lahendusi, mis lihtsustavad dokumentide koostamist, andmete analüüsi ja suhtlust. Praktikas katsetatavad tööriistad – nt ChatGPT protokollide ja otsuste modelleerimiseks ning andmepõhised visuaalid – annavad selged sammud, et tõsta igapäevatöö efektiivsust ja loovust. Tagan, et iga osaleja saab praktilise, samm-sammulise juhendi, kuidas AI-d enda kasuks tööle panna. 

AI meistriklass

Muuda oma organisatsioon AI toel innovaatiliseks ja tulevikukindlaks

AI meistriklass annab juhtidele praktilise arusaamise, kuidas AI toetab strateegilist juhtimist, otsustamist, teenusdisaini ja suhtlust partneritega ja klientidega. Meistriklass annab juhtidele kindlustunde ja oskused, mis võimaldavad tehisintellekti kasutada strateegilises planeerimises, andmepõhises juhtimises, teha eetilisi ja andmekaitset arvestavaid otsuseid, lihtsustada suhtlust koostööpartneritega ja tööperega, kiirendada dokumentide loomist, et tekiks rohkem aega tööks inimestega. Rõhk on eetilisel, teadlikul ja süsteemsel kasutamisel.

Hiljutine tagasiside minu koolitustele näitab, et 85% osalejatest hakkab AI-lahendusi kasutama kohe pärast koolitust oma ideede elluviimisel ja 95% tunneb, et AI teeb nende töö päriselt tulemuslikumaks.

Minu poolt läbiviidud tehisintellekti koolitused lähtuvad inimkesksest ja väärtuspõhisest lähenemisest, mille eesmärk on teha tehisintellekti tööriistad arusaadavaks, kättesaadavaks ja tähenduslikuks igapäevatöös. Lähtun eeldusest, et iga õppija – olgu ta õpetaja, spetsialist või juht – suudab tehisintellekt teadlikult ja loovalt rakendada, kui tal on piisavalt selgust, julgust ja toetust.

Tehisintellekt suudab lahedada keerulisi ülesandeid, aga ainult inimene suudab mõista, miks need ülesanded üldse olulised on.

Tehisintellekti koolitused ühendavad uusima tehnoloogiateadmise inimliku kohalolu, koostöö ja praktiliste töövõtetega.  Ma seon tehnilise sisu õpetamise psühholoogilise turvalisuse, reflektsiooni ja koostöise õppimisega nii, et iga osaleja saab luua omaenda tähenduse ja kasutamisviisid. AI ei ole lihtsalt tööriist, vaid partner, mis avab uusi vaatenurki meie loovusele, otsustamisele ja õppimisele.

Metoodika toetab samm sammulist avastamist, katsetamist ja isiklikku kogemust. Iga koolitus on üles ehitatud nii, et osalejad saaksid liikida omas tempos, tunnetades kontrolli tehnoloogia üle ning ehitades üles kindlustunnet. Kasutan aktiivõppe meetodeid, arutelusid ja isikupärastatud harjutusi, mis aitavad siduda tehnoloogia just oma töörolliga.

Tehisintellekti koolitus võimaldab osalejatel mõista tehisintellekti olemust, võimalusi ja piire – nii praktilisest kui ka eetilisest vaatenurgast. Koolituse tulemusena  osatakse teha teadlikke valikuid, kasutada tööriistu strateegiliselt ja kriitiliselt ning näha tehisintellekti mitte ohuna vaid vahendina oma potentsiaali võimendamiseks. Samuti luuakse osalejates valmidus edasisteks AI-ga seotud muudatustest oma organisatsioonis.

Minu koolitused on kaasavad ja praktilised arenguruumid, kus tohib eksida, võib küsida ja julgelt katsetada ka siis, kui tehnoloogia tundub võõras.

Olen katsetanud tööriistu, testinud süsteeme ja loonud koolitused, mis on aidanud tehnoloogiavõõratel õppijatel kujuneda enesekindlateks AI kasutajateks.

Minu juhendamisel on organisatsioonid liikunud killustatud AI katsetustest tervikliku  lahenduse suunas.

Kuidas saab tehisintellekt sind aidata?

Loovus ja ideede kiirem elluviimine

Isikupärane õppimine ja arenguteekond

Keele ja kultuuribarjääride ületamine

AI tööriistad loovad tekste, visuaale ja prototüüpe ning aitavad kiiremini katsetada uusi ideid. See toetab innovatsiooni ja võimaldab kiiremat arengut. 

Tehisintellekt kohandab õppesisu ja arenguteekonna vastavalt iga inimese vajadustele ja tempole. 

AI tõlkemudelid võimaldavad suhelda sujuvalt erinevate keelte ja kultuuride vahel. See loob uusi võimalusi koostööks, teenuste laiendamiseks ja võrgustumiseks üleilmsel tasandil. 

Kuidas saab tehisintellekt sind aidata?

Loovus ja ideede kiirem elluviimine

AI tööriistad loovad tekste, visuaale ja prototüüpe ning aitavad kiiremini katsetada uusi ideid. See toetab innovatsiooni ja võimaldab kiiremat arengut. 

Isikupärane õppimine ja arenguteekond

Tehisintellekt kohandab õppesisu ja arenguteekonna vastavalt iga inimese vajadustele ja tempole. 

Keele ja kultuuribarjääride ületamine

AI tõlkemudelid võimaldavad suhelda sujuvalt erinevate keelte ja kultuuride vahel. See loob uusi võimalusi koostööks, teenuste laiendamiseks ja võrgustumiseks üleilmsel tasandil. 

Tehisintellekt on Sinu loovuse ja produktiivsuse võimendi Kõik Sinu ideed ja eesmärgid kohtuvad AI võimalustega. 
Oskus AI-ga koostööd teha on tuleviku edus võtmetähtsusega. AI ei ole Sinu asendaja – vaid Sinu kõige võimsam tööriist. 

Airi on vägivallaennetusse panustanud nii praktikuna kui poliitikakujundajana.

Airi juhtimisel on viidud ellu mitmeid algatusi lähisuhtevägivalla ennetamiseks, millest on saanud alguse tugevam koostöö lähisuhtevägivalla, sh naistevastase vägivalla all kannatanute kaitseks. Airi on arendanud miteid koolitusprogramme, mis käsitlevad lähisuhtevägivalla temaatikat. Airi on lõpetanud koolitaja-suhtlemistreeneri ja psühhodraama grupijuhi väljaõppe. Lisaks on Airi läbinud coachingu teemal täiendkoolitused. Airi on olnud tegev vaimse tervise valdkonnas ja juhtinud teadusprojekte vaimse tervise edendamise teemadel. Lisaks on Airi südameasjaks tudengite akadeemiline juhendamine.

https://www.vagivallavabaks.ee/et/kontakt 

Olen juhendanud uurimistöid aastast 2006.

Akadeemiline kirjutamine võib olla hirmutav ja aeganõudev. Inimesi saadavad varasemast elust ja kooliajast kaasavõetud hirmud, mis piiravad vaba mõtlemist, loovust ja enda võimete kasutamist.elust ja kooliajast kaasavõetud hirmud, mis piiravad vaba mõtlemist, loovust ja enda võimete kasutamist.

Mina olen kogenud, et juhendamine võib olla ühine akadeemiline rännak sõnastatud eesmärkide suunas ja mitmetasandiline õpidialoog.

Õigete tööriistade kasutamine võib uurimistöö kirjutamist oluliselt lihtsustada. Minu juhendajad Judit ja Hans pühendusid, nägid minu tugevusi, julgustasid, seadsid väljakutseid ja aitasid emotsionaalselt keerulistel hetkedel. 

Oskus iseseisvalt uurimistööd teha ei teki raamatuid lugedes, vaid harjutades ja mõeldes ning kogenumate õpetajate ja teadlaste juhendamisel. Selleks, et uurimistöö planeerimist üldse alustada saaks, peab siiski olema ettekujutus uurimistöö elementidest, eri meetoditest, nende suhtest eri laadi uurimisküsimustega.

Huvi juhendamise vastu on hea juhendaja äärmiselt oluline omadus.

Uurimistööde juhendamine käib paljudel õppejõududel ja õpetajatel ajaliselt üle jõu. Ühel või teisel põhjusel võib juhendamisest saada tüütu lisakohustus. Õppekavades on uurimistöö läbiviimist ja kirjutamist toetavate ainete hulk väike ja mõnikord on kursused paigutatud õpingute algusesse ja õpitu on ununenud.

Minu tugevused:

  • Võimekus pakkuda tuge metodoloogiliselt korrektse uurimistöö läbiviimisel.
  • Võimekus mõista ja juhendada uurimistöid, mis on teaduslikult keerukad ja uuenduslikud.
  • Suutlikkus analüüsida keerukaid ideid ja toetada loovate lahenduste leidmisel.
  • Tugi enesearengus aidates saavutada akadeemilisi ja professionaalseid eesmärke.

Mida pakun? Märksõnad – pühendumus, sünergia, koostöö
Suhtlus aktiivselt sotsiaalmeedia kaudu, loon tugeva kogukonnatunde. Reageerin postitustele, jagan isiklikke hetki.

Pühendun ja tegutsen koos õppijaga, loen põhjalikult loodud tööd, annan konstruktiivset tagasisidet, innustan ja aitan üle, kui oled kinni jäänud, aitan üle piirangutest.

Aitan luua õigeks ajaks sidusa ja ladusa lõppvariandi, aitan valmistuda kaitsmiseks. Aitan märgata isiklikku mõnikord peidetud potentsiaali, tundeid ja käitumist, olen abiks iseenda avastamisel.

Sihtgrupp

  • Tudengid
  • Juhendajad
  • Spetsialistid

Milliste teemadega tulla?

  • Akadeemilise töö kirjutamine ja isiklik areng
  • Tunne, et ma olen oma teekonnal kinni jooksnud
  • Kuidas leida aega?

Millist kasu saad?

Mida saad: akadeemiline ja isiklik areng, suuniste ja soovituste andmine, edasiviivad arutelud, konstruktiivne ja mõistetav tagasiside.

Juhendamise protsess

  • Eesmärkide püstitamine ja nende täitmise jälgimine, vajadusel nende korrigeerimine juhendamise käigus. Eesmärkide mittesaavutamise põhjuste analüüs.
  • Lepime kokku kohtumiste mustri, mis toetab konkreetse juhendatava eesmärke. Produktiivsed ja regulaarsed kohtumised. Kohtumised on minu poolt ette valmistatud ja läbi mõeldud. Kohtumiste sageduse lepime kokku vastavalt juhendatavate vajadustele. On tõenäoline, et kohtumiste alguses on kohtumised sagedasemad.
  • Arusaamine, kuidas varasemad õpingud uurimistöö kirjutamist toetavad – küsimustike kasutamine. Konkreetsel õppekaval toimuvate kursuste maht ja teemad – millisel ajaperioodil need paiknevad ja mis on maht, arusaamine, millised teadmised on juba olemas.
  • Juhendamisprotsessi toetab selle läbipaistvus ja läbiräägitus, et mõlemad teame, miks ja mida teine pool teeb.
  • Vastutustes kokku leppimine. Juhendaja peab juhendama ja juhendatav peab lubama ennast juhendada.
  • Inspireerimine, toetavad küsimused, arusaadav tagasisidestamine.
  • Avatud suhtlemine, „räägi inimesega“ põhimõtted. Probleemidest tuleb rääkida, küsimusi esitada ja neile vastata.

Olen pühendunud inimeste ja organisatsioonide arengu toetamisele läbi sügava empaatia ja teaduspõhise kompetentsuse. Minu missioon on aidata luua turvalisi ja hoolivaid keskkondi, kus igaüks saab areneda, õppida ja kogeda tõelist muutust.

Arendusjuhina Tervise Arengu Instituudis juhin valdkondadeülest koostööd ja rakendan strateegilisi lahendusi, mis toetuvad andmepõhistele otsustele ja innovaatilisele mõtlemisele.

Teadlasena ja koolitajana keskendun kolmele põhivaldkonnale:

  • Lähisuhtevägivalla ennetamine
  • Koostöö võrgustikes
  • Tehisintellekti eetiline ja praktiline rakendamine juhtimises ning hariduses

Minu lähenemine ühendab inimkesksuse tehnoloogilise innovatsiooniga, võimaldades saavutada nii isiklikke kui ka organisatsioonilisi eesmärke. Koostöö kutse Olen avatud koostööle, et üheskoos luua muutusi, mille üle saame olla uhked.

Võta julgelt ühendust!